Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia i co oznaczają statusy, które widzę na stronie?

2018-07-26
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia i co oznaczają statusy, które widzę na stronie?

Aby sprawdzić status swojego zamówienia kliknij na zakładkę „Status Zamówienia” - znajdującą się na zielonym pasku menu po prawej stronie:



status zamówienia


Zostaniesz przekierowany na stronę logowania:


Logowanie


Po zalogowaniu się będą widoczne zamówienia w trakcie realizacji oraz ich aktualny status:


statusy





Co oznaczają poszczególne statusy zamówień?


- Przyjęte:
Nowe zamówienie, które wpłynęło do sklepu otrzymuje status przyjęte. W ciągu kilku godzin obsługa sklepu DrzewkaKarlowe.pl analizuje zamówienie i przekazuje je do dalszej realizacji. Wszelkie informacje o dalszych losach zamówienia otrzymasz drogą mailową. 

- Oczekujące na wpłatę:
Zamówienie oczekuje na opłacenie. Wpłaty księgujemy codziennie od 10.00 do 14.00. W chwili zaksięgowania wpłaty wysyłamy do Ciebie informację mailową potwierdzającą jej zaksięgowanie. Na karcie zamówienia pojawia się do pobrania faktura zaliczkowa, dokumentująca wpłatę. 

- Oczekujące na dostawę:
Zamówienia otrzymują status oczekuje na dostawę w przypadku, gdy:
- drzewka i krzewy rosną na szkółce i oczekują na termin kopania
- rośliny są w trakcie przygotowywane do wysyłki. Trwa to  4 -7 dni w zależności od gatunku roślin i ma na celu spowolnienie procesów życiowych drzewek w trakcie transportu.
- Jeżeli w zamówieniu nie ma żywych roślin status oczekuje na dostawę oznacza oczekiwanie na dostawę towaru z magazynów naszych dostawców.
- Każdy produkt przed wysyłką przechodzi kontrolę jakości. Zależy nam, abyście otrzymali materiał najwyższej jakości. Jeśli produkt nie przejdzie kontroli jakości – zostanie on wysłany do Państwa w późniejszym terminie.

- Realizowane:
Zamówienie jest w trakcie realizacji i czeka w kolejce do wysyłki. Przeciętny czas przygotowywania zamówienia do wysyłki poza sezonem wynosi od 24 do 48h. W sezonie (wiosna, jesień) może ulec wydłużeniu do 5-10 dni roboczych.

- Pakowane:
Zamówienie zostało skomplementowane i jest w trakcie pakowania. W zamówieniu o statusie pakowanym Klient nie możne już dokonywać żadnych zmian.

- Wstrzymane
Zamówienie przyjęte do realizacji w terminie podanym w koszyku podczas składania zamówienia. Zamówienie oczekuje na możliwość wysyłki, co wiąże się z okresem oczekiwania na możliwość wykopania roślin na szkółce oraz ich przygotowanie do wysyłek. Ostateczne terminy wysyłek są  uzależnione od warunków atmosferycznych.

- Wysłane:
Ten status oznacza, że zamówienie zostało do Ciebie wysłane. Paczka z zamówionymi towarami znajduje się w firmie kurierskiej i w przeciągu 24h-48h zostanie doręczona!

Chcesz wiedzieć jaki jest aktualny status Twojego zamówienia? O szczegóły realizacji możesz pytać drogą mailową: biuro@drzewkakarlowe.pl lub telefonicznie.
Pokaż więcej wpisów z Lipiec 2018
$('#dialog_close').click(); $('#menu_preloader_add').remove();
This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel